Saturday, August 26, 2006

Hip-hop festival 2006






6 Comments:

Blogger Kaarel Nurk said...

Ma arvan, et kõigest pole tarvis fotojutustust teha. Ühest kilest tausta ees jäädvustatud tüdrukust oleks ses mõttes piisanud, et oleks vaadates tugev visuaalne laks tulnud. Nüüd lahtus.

Tean, olen ise ka sarnases liiga suure hulga piltide näitamises süüdi.

3:10 PM, August 26, 2006  
Blogger Kerly said...

Õnneks elame suhteliselt vabal maal.

No ma tahtsin teha ja see ju mu enda asi, mis üles riputan.
Salvestasin Su kommentaari, mine tea võib marjaks ära kuluda.
Sind ei oska milleski süüdistada.

10:06 PM, August 26, 2006  
Anonymous Anonymous said...

kui juba kerge kriitikanoot lendas siis ma lihtsalt vahemärkuseks lisaks, et ma tihti mõtlen, et pildid võiksid suuremad olla :)

ma tean, et klikkides saab suuremat ja ma usun, et antud skin ei luba eriti suuremat postitada aga viriseda võib ju ikka :)

2:44 AM, August 27, 2006  
Blogger Kaarel Nurk said...

Vaba maa muidugi ja seepärast ongi igal pool liiga palju pilte. Ja liiga vähe neid, milles midagi ka vaadata on. Ja neid siis otsi selle suure hulga seast:(

7:19 AM, August 27, 2006  
Blogger Veiko said...

Minule jälle tundub, et Kerly riputab liiga vähe pilte üles. Ma tahaks neid rohkem näha, mulle ei piisa sellest vähesest.
Üks asi veel - Kerly - filmi August 1991 ühes kulminatsiooni stseenis, ütle nüüd lõpuks välja, tüdruk suures plaanis telemaja ees nätsu närimas - oled see Sina või ei ole see Sina??????

10:43 AM, August 27, 2006  
Blogger Kerly said...

Ma tean, mida Sa mõtled Kaarel, olen isegi otsinud.
Sinu pettumist ei oska aga kuidagi kommenteerida. Juhtub.

Ei, see pole kindlasti mina, Vesimutt.

3:32 PM, August 27, 2006  

Post a Comment

<< Home