Thursday, August 17, 2006

Opening of Club Maasikas





5 Comments:

Blogger a.k. said...

millega see muusika poolest siis konkureerib? kas rohkem atlantiga või illusiooniga?

3:33 PM, August 17, 2006  
Blogger Kerly said...

Kui ma päris ausalt ütlen, peale ühe korra seal käimist, et ei kummagagi. Seal mängiti nii spetsiifilist reggae't tookord. Kui järgmine seeria tuleb, siis annan kindlasti teada, kuidas oli.

4:13 PM, August 17, 2006  
Blogger Merli Vajakas said...

aga tasub sinna minna? üldse...milline klubi on tartus k normaalsem?`:D kas mõni rokilikum ka on? vms:P

8:56 PM, August 17, 2006  
Blogger Kerly said...

Ei noh, kui Sinu muss mängib laval, siis tuleb igale poole ikka minna. Normaalne on nii lai mõiste. Atlantises ja Pattayas ei käi ma üldse, Tallinnas kah vähe, Illukas on kena ja Maasikal pole ka miskit viga. Rokilikumaks kallike asi läheb meil siin, pane kõrva taha:

Neljapäeval 31.8 Tanel Padar & The Sun
Laupäeval 9.9 Slide Fifty

ja seda kõike ILLUKAS :)

Ootan kõnet ;) Eile sain selle, aga rääkisin vist Su koti sisemusega :D

4:23 AM, August 18, 2006  
Blogger Merli Vajakas said...

ma vaatasingi, et mu tel läks eile lolliks:S täiesti müstika :S ma ei taha teada, mis ta tegi.

illusiooni pean kunagi tulema:)

2:09 PM, August 18, 2006  

Post a Comment

<< Home