Wednesday, August 23, 2006

Stripes

In the restaurant

In the bathroom


22 Comments:

Blogger arstionu said...

sulle täitsa meeldib see vetsu teema :P

3:33 AM, August 23, 2006  
Anonymous Anonymous said...

see on nagu nurk ainult iseenda kallal. julge värk!

4:35 AM, August 23, 2006  
Blogger Kaarel Nurk said...

Teine pilt on küll paras fotoklis'ee, aga erinevalt päikseloojangutest, ei saa pooleldi jalast tulnud ilusatest püksikestest kunagi küllalt (vähemalt enne vaunuripõlve).

8:14 AM, August 23, 2006  
Blogger Risto said...

arvasin, et tüdrukul on natuke siledamad jalad...:O

9:24 AM, August 23, 2006  
Blogger Tõnis Hiiesalu said...

mõnusa fiilinguga korporatiivpeldik.

9:29 AM, August 23, 2006  
Blogger Kerly said...

Esiteks kõigile kommenteerinud meestele :) Te olete ikka nii läbinähtavad. Kui pildil on a)pepu b)rind c)pesu või d)mingi kena mimm, siis kukute kommenteerima :) Ei noh ;)

to arstionu: jah, mis seal salata. Selle foto tegin Lätis, ja seetõttu, et see oli tohutu suure kabiiniga, pool bussitäit rahvast oleks sinna ära mahtunud, vaimustus ajendas pildistama.

to mcv: aitäh, ma olengi julge tüdruk :)

to kaarel: :)

to risto: no ongi, aga sel fotol on jah kuidagi imelikud :S küll näed, et täitsa tipp-topp jalad on :D

to tõnis: made in latvia, muideks Münhausen'i muuseumis tehtud.

Lõpetuseks: oh teid küll :)

3:01 PM, August 23, 2006  
Blogger Rivo said...

hullult lahe see teine.

4:23 PM, August 23, 2006  
Blogger Merli Vajakas said...

ei teagi, kas julgen olla esimene naiskommenteerija (va kerly ise). :D

5:05 PM, August 23, 2006  
Blogger Kerly said...

No nii, Rivo ka Sinu kommentaar pudenes :)

Merli, mina ei kommenteerinud, ma aind vastasin...aga SInu kommentaar oli ka poolik, kuigi olid jah esimene.

2:11 AM, August 24, 2006  
Anonymous Anonymous said...

(see kommentaar on siin seetõttu, et mulle juhatati see sait kätte, ma olen mees, ja et kommentaaride arv oleks kahekohaline)

mulle meeldis "Karin and her own space" väga, a ma ei viitsinud sinna kirjutada. vaatan nüüd edasi
:P

6:09 AM, August 24, 2006  
Blogger Kerly said...

Hehehee, kui naljakas :)

6:15 AM, August 24, 2006  
Anonymous Anonymous said...

üüüü kerly sul on nii seksud trullad mida sa vast isegi juba tead ;):P

6:20 AM, August 24, 2006  
Blogger Kerly said...

:D

A need pole nüüd need kõige seksikamad ;)

Kannatust...

6:23 AM, August 24, 2006  
Blogger Rivo said...

ei saand mitte vaiki olla jah....

aga üldiselt haistan ma kahe Kerly kommentaari põhjal miskit veelgi intrigeerivamat tulemas.

/me asub usinalt lehte refreshima

7:13 AM, August 24, 2006  
Blogger Kerly said...

Oh Rivo, sain kena sahmaka naerda :)

Kindlasti mitte, eriti kui nii positiivne pinnas on loodud....

7:15 AM, August 24, 2006  
Blogger Kerly said...

Pakun trussikuhuvilistele seda testi:
http://web.tickle.com/tests/pantypersonality/?c=50920&test=pantypersonalityogt

Vist naistele keskendunud test, aga siiski :P

9:24 AM, August 24, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Eino,
Ma olin kindel, et see seal istumas pole sina. Vabandust, aga need näevad mehe jalgade moodi välja, ja no ega see trussik ka väga naisterahva stiil pole.
Irnu nüüd.

3:11 AM, August 31, 2006  
Blogger Kerly said...

Ma istusingi kellelgi kuklas ja klõpsutasin ta jalgu :P Hähää, kas naisterahva stiili trussik on pits ja nööd tagumiku vahel ainult ve? Väga piiratud vaatenurk, aga kui see on Sinu valik, siis palun. Mul suva.

3:17 AM, August 31, 2006  
Anonymous Anonymous said...

ma pean su trussikufondi vist tihedamini täiendama.
muide see, et sul a la meeste bokserid jalas on, pole üldse kehv märk.
gender issue on teemaks. meeste riided, naiste riided. me võime üht-teist aeg-ajalt omavahel jagada, aga teatud stambid jäävad.

3:44 AM, September 01, 2006  
Blogger Kerly said...

Enamus trussikuid on head.
Mhm ja selle jutu peale, tulen ma kord Viimisisse ja tõmban Su pesusahtli lahti ja vaatame, mida sealt leiame!!!

3:46 AM, September 01, 2006  
Blogger ott.vaiknemets said...

väga äss.
pole tükk aega siia sattunud- ja kui satun, leian taas suurepäraseid vetsupilte

2:43 PM, September 25, 2006  
Blogger Kerly said...

Aitehh!

5:48 AM, September 26, 2006  

Post a Comment

<< Home