Friday, August 25, 2006

Fax

Sitting on the sofa with fax paper

4 Comments:

Blogger arstionu said...

see pilt mõjub - vähemalt mulle.

4:06 AM, August 28, 2006  
Blogger Kerly said...

Aitäh. Meil oli oma moment seal sohval. Taolisega ei kohtu just tihti, tead seetõttu oligi hetk nii eriline ja jäädvustust väärt.

4:35 AM, August 28, 2006  
Blogger arstionu said...

:)

ma oodates faxi,
veidike närveldan,
kui oodates saaki -
ma näppudel trummeldan.

ja siis tema tuleb!
ja oi, kuidas tuleb!
tal meetreid on viis
ja sõnad kursiiv!

nii õhinal sõnatu,
ma lugedes kahvatun,
sest paber on raisatud -
see projektike mõttetu.

4:56 AM, August 28, 2006  
Blogger Kerly said...

Hehehee, kui armas :) Aitäh.
Tegelt tuli ta väga ootamatult ja see meeter ja peale oli vaja mul hoopis ära tõlkida ;) ja suht mõttetu tõesti, aga kellelegi oli suureks abiks.

4:57 AM, August 28, 2006  

Post a Comment

<< Home