Saturday, December 11, 2010

Wolff otsib kodu



Koerad tahavad koju...






Wolff on varjupaigas veetnud 2,5 kuud ja otsib endale toredat peremeest. Nii hull see lugu temaga ka pole, nagu varjupaiga lehelt lugeda võib. Ilmselgelt on koer umbuslik, kui tegu on nii graatsilise lontkõrva ja hundikoera sugemetega isase pentuga. Kui on mingid oskused kuidas võõra koeraga ümber käia, saab hakkama, eriti siis kui väike küpsis peos on. Kuna ta on olnud ketikoer, siis oleks hea, kui tal saaks tulevases kodus olema ruumi, kus vabalt ringi joosta. Samuti on teda enne natukene koolitatud, nii et istumine ja lamamine tuleb peale paari meenutust hästi meelde. Kõige parem on minna ja teda Roosi 91 varjupaigas vaatamas käia.


Loe lähemalt SIIT.


Järgmisel laupäeval uus koer.



Labels: , , , ,

9 Comments:

Blogger Keijo Lindeberg said...

Eile tahtis ka Wolff ainult mängida. Tõesti väga sõbralik ja hea koer. Kuigi alguses (paar nädalalt tagasi) ma olin küll natuke ettevaatlik.

6:54 AM, December 12, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Ma ei tea mis asi see on, vist mingi seletamatu asi, nagu armastus. See koer on oma olemise ja loomuga mulle nii hinge pugenud, et jube kohe. Ta on nii lahe koer, et mina isiklikult ei laseks tal igasse koju minna. Tahaks hea seista, et ta saaks väärilisse koju.

Ei lähe päevagi mööda, kui ma ei mõtleks talle, sellele millal ma saan minna varjupaika ja temaga edasi tegeleda? Mis saab siis, kui ta läheb pooliku treeninguga koju? MIllise kodu ta saab?

Ragne

10:17 AM, December 12, 2010  
Blogger Kerly said...

Mina tegin temaga ka privaattutvust, küpsistega ikka :P Asi on lihtsalt tahtmises, sest tahe paneb meid liigutama ja mõtlema :)

Ragne, minul on sama lugu Noovaga, kui mul oleks võimalik, siis võtaks ta sülle ja tassiks esimesel võimalusel sealt ära nagu põrssa :)

5:13 PM, December 14, 2010  
Blogger Keijo Lindeberg said...

Mul on plaanis kunagi Noovaga tegelema hakata. :)

12:40 AM, December 15, 2010  
Anonymous Amerikansk said...

Paistab kena koer. On kahju, et ta ei saa sees perega asemel on kett. Kas sa vastu teda?

6:26 PM, December 15, 2010  
Blogger Kerly said...

Ragne ja Keijo, te ei usu seda, aga tulin just Wolffiga jalutamast ja hullamast :) Ise ka ei suuda uskuda :P

Keijo, ma pean ütlema seda, et Wolff oli tunduvalt kergem kodustada kui Noova, nii et pead olema väga ettevaatlik ja sellist haukumist, nagu Noova Sulle tookord koolitusel tegi, ei ole ta mulle kordagi teinud....mmmmh.

7:33 AM, December 17, 2010  
Blogger Keijo Lindeberg said...

Ma olen nii Wolffi kui ka Noovaga jalutanud. :) Noovaga ma ise üritasin, aga see ei õnnestunud. Siis tuli talitaja ja tema abiga sain jalutusrihma kaela. Pärast seda oli ta väga ok koer, aga alguses ja ka edaspidi mind ikka lähedale ei lase. Kui aga iga päev temaga tegeleda, siis ilmselt harjub kiiresti ära. :)

See on ka ilus pilt:
http://www.auh-auh.ee/pildid/varjupaik12.12.10/target20.html
:)

8:07 AM, December 17, 2010  
Blogger Kerly said...

No siis Sa oled ju täitsa edukas!

Koer on ilus, aga foto on liiga sinine :P

12:33 PM, December 17, 2010  
Blogger Keijo Lindeberg said...

Pole minu tehtud pilt ja originaaliga võrreldes on see ikka väga valge :)

Noova talub mind siis, kui Tamara kõrval seisab. :D Aga jah - kui rihm kaelas, siis on päris tavaline koer. :)

2:31 PM, December 17, 2010  

Post a Comment

<< Home