Tuesday, May 06, 2008

Mäe St.


Mõeldes Indrekule



Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aga mulle ? :P

2:46 AM, May 07, 2008  
Blogger Kerly said...

Sulle ka, aga eile oli Indreku päev minu jaoks, sest leinasin tema hukku.

3:16 AM, May 07, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Vaat, kui siinkohal oleks sobilik sõnapaar "volüümikas muri", siis Ülenurmes triivib (ma ei osaka sellele liikumisstiilile sobivamat vastet leida, sest kõndimiseks seda kohe kindlasti nimetada ei saa) üks - vabandan oma otsekohesust - väga paks muri. Ilmselt on tema koeramaailmas see, kellest vändataks mingeid totakaid D-3-laadis dokfilme (a la "Koer, kes on nii paks, et ei näe oma nina" vms) ning keda päästeteenistus peaks kraanaga aknast välja tõstma.
Aga noh, ilmselt lubab temagi endale iga jumala päev, et läheb homsest dieedile ja hakkab korralikult trennis käima... Või siis süüdistab halbu geene... Või halvasti funktsioneerivaid sisenõrenäärmeid... Või stressi...

5:57 AM, May 07, 2008  
Blogger kadri said...

päris sürr pildivalik selle teema juurde. aga mulle meeldib su juures see, kuidas sulle mingid asjad ja eriti inimesed korda lähevad.
miks meie ühiste tuttavatega nii juhtub?
roosi tänavaga meenub mulle alati pika tänava korter, sest mulle tundus pidevalt et ma elasin pigem roosi kui pikal tänaval. ristmike majade õnn.

2:49 PM, May 07, 2008  
Blogger Kerly said...

Hommikust, pead minus pettuma - tänav osutus Mäe tänavaks.
Need fotod on pisut kurblikud, siis kui neid laadisin mõtlesin Indrekule ja kurb muusika mängis, nii saigi pühendus talle tehtud.
Ma rohkem ei taha sellisei uudiseid.

1:22 AM, May 08, 2008  

Post a Comment

<< Home