Monday, May 05, 2008

Lifelines




Sünnimärk peos


Labels: , , ,

8 Comments:

Blogger kadri said...

nats creepy'd fotod seekord. mul hakkas bioloogia tunnis alati rõve kui inimkehast räägiti. luu ja nahk ja särgid-värgid.

3:22 AM, May 06, 2008  
Blogger Kerly said...

Kui nii, siis läks täppi.

7:16 AM, May 06, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Kahjuks ma ei taipa, mis on viimasel pildil. See ei saa olla peopesa ega käeselg, aga ma ei taipa ka, misasi see siis ikkagi on.

12:49 PM, May 06, 2008  
Blogger grete said...

see on see mis ühendab käe vart ja peo pesa, need rullid mis sinna vahele tekivad..
kerly kuule, mis see tähendama peaks, kui on sünnimärk peopesas? kui sa siin juba elujooni mainid.. kas oskad sellele ka tähendust öelda? ma siin olen uurinud ühe inimese peopesa sünnimärki juba mõndaaega ja alati mõtlen et ei tea mis mõttes sellises kohas selline asi..
peopesatark.. oskad ehk mind valgustada sellles täppis-teadus vallas? äki teil seal ahhhaas mõni põhjalikum uurimustööö sellekohta :D hm?

2:40 PM, May 06, 2008  
Blogger Kerly said...

Viimasel pildil on kael.
Grete, pani pange igatahes :P
Aga sünnimärk peopesas tähendab India traditsioonide järgi suurt õnne, inimene on õnnelik.

2:48 PM, May 06, 2008  
Blogger grete said...

:D heaküll kael siis..
mul on mõlema käe otsas samasugune kael :D näpud on otsas ja puha!

3:45 PM, May 06, 2008  
Blogger Jaanika said...

haa, aga mina arvasin oigesti!

:)

5:51 PM, May 06, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Aga mul on ka sünnimärk peopesas! :) Täpsemalt siis parema käe väikese sõrme all. Kui ma väike olin, siis oli see üks märke, mille järgi ma tundsin ära, et see on mu parem käsi, mitte vasak käsi. :)
Ja eksju see esimene on mustikane pihk?

8:17 PM, May 06, 2008  

Post a Comment

<< Home