Wednesday, April 23, 2008

Error



Need sõidavad ju Rumeeniasse.



Labels: , , ,

6 Comments:

Blogger grete said...

kes sõidavad rumeeniasse? :D
tissid? või muuumid? või mõlemad? :)
need esimesed võiks tallinnasse sõita jälle :D

4:18 AM, April 24, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Ooo, mulle meeldib selline avameelsus.
Muumi vist jääb sedapuhku Eestisse.
Aga tisse sõidab Rumeeniasse sel suvel õige mitu paari.
Ma muidugi ei tea, keda Sa sinna Tallinnasse selle foto põhjal ootad, aga kindlasti pole see mina :P

4:42 AM, April 24, 2008  
Blogger grete said...

hahaha :D otse loomulikult ootan ma SIND tallinnasse, ja ma ei tea kes seal pildil on, aga kuna tegemist on SINU blogiga ja SINU piltidega, siis minujaoks see võrdubki SINUGA! :D
ja kobi tallinna, vut vut!
ma 1päev sebin ennast tartusse ka :)

12:45 PM, April 24, 2008  
Blogger Kerly said...

Ah nii :) mõistlik vastus - olen meelitatud. Mul läheb natuke aega ja üldse, huvitav, et Su häälepaelad valla läksid - kevad vist :)

4:48 PM, April 24, 2008  
Blogger grete said...

tõesti.. huvitav..
kevad vist jah jutule mõjunud :)

4:31 AM, April 25, 2008  
Blogger Kdri said...

:D :D ütleks mina.

3:43 AM, April 27, 2008  

Post a Comment

<< Home