Friday, November 20, 2009

Rednecks

Edasi Kentucky poisid!



Labels: , , , ,

3 Comments:

Blogger Jaak said...

K. At her best.
K pilte iseloomustab kadedakstegev ja tabamatu esteetika – olen püüdnud järgi teha, ei õnnestu. Olen püüdnud sõnastada (kuivõrd see piltide puhul üldse vajalik-võimalik) ja vaat mis tuli:
K. piltide paremikus (loomulikult täiesti subjektiivne määratlus = mis mulle meeldib) ühineb peen graafiline joonis suurte puhaste pindadega. Pooltoonid ja üleminekud pole K jaoks. Valgus on tugev ja kontrastne, ka selline mida fotograafia algõpetuses ei soovitata kasutada. Aga K pressib sellest välja midagi väga mõjuvat. Linn ja inimesed – jah see on K pärusmaa (loomadest veel lõpus). Ning inimsuhted nende lõpmatus keerukuses. Loomulikult pole siinkohal vajadust rääkida perfektsest fototehnikast, teisti K ilmselt lihtsalt ei saa. Kõik libastumised selles vallas on läbinähtavalt taotluslikud visuaalse-psühholoogilise efekti tugevdamiseks (“juhuslik foto”). K on ilmselgelt enam spontaanne kui situatsioonide konstrueerija ja pikalt läbimõtleja - kui mitte eeldada võimalust, et konstruktsioon nii peen on, et täiesti läbinähtamatuks jääb. Küllap saab ka K korral otsida (ja leida) võimalikke eeskujusid (nagu ka tagakujusid :)), aga jäägu see siinkohal.
Loomapiltidest oskan vähe mis öelda – minu jaoks on see kauge ja võõras temaatika. Mulle kiirgub nendest vaid valusat armastust, ei muud.
What else. No doubt, there is but next time, perhaps.

5:22 AM, November 21, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Hi Kerly,

I like this picture as I think it captures a slice of southern 'merican life. I'm guessing the men are wearing camouflage because it's hunting season. While I don't care much for the American south, I am disappointed to see the term redneck as the title/caption as it has some pretty negative class and color connotations. It might be equivalent to бездельников. Anyway, it's not very polite.

11:48 AM, November 21, 2009  
Blogger Kerly said...

Mida ma oskan öelda või õigemini, mida ma ei oska öelda.

Pardon anonymous, but when a local is telling me that this is a truck bar and there are rednecks in, then I am not going to argue with him. Sometimes we can't be polite, just different sides of life.

11:15 PM, November 22, 2009  

Post a Comment

<< Home