Thursday, November 19, 2009

Some things had to go

Väikesed asjad loevad kõige enam.




5 Comments:

Anonymous E. said...

šokolaadipähkel. nurr nurr.

4:13 PM, November 21, 2009  
Blogger MissIncredible said...

Neiuke!
Kas ka sina oled kuskile väljamaale ära kolinud??

5:10 PM, November 21, 2009  
Blogger Kerly said...

:)

Muideks, väga hea, et Sa ise minuni tee leidsid, sest mul oli Sinu sünnipäev meeles, aga kuna mul pole internetiga eriti häid suhteid viimasel ajal olnud, siis ei saanud Sulle ei kuidagi midagi saata.
Tagantjärele palju õnne.
A tead, ma pole isegi kindel, et mul Su kehtiv e-maili aadress on :?

Ei ole ma kolinud ühti ;)

11:20 PM, November 22, 2009  
Blogger MissIncredible said...

Kaed oma silmaga American Dream'i?
Mul õeke läheb ka üheks semestriks USA'sse :)

Aga igatahes.. kirjutada võid mulle siia: hanna.jeret@gmail.com

Anna teada, millega tegeled seal ;)
Tahtsime sind õega ükskord kätte saada..aga ei saanud :(

2:16 PM, November 27, 2009  
Blogger Kerly said...

Unistust pole, kõik on reaalne, lihtsalt hakka pihta.
Okei, võtan e-maili arvesse.
Olen niisama reisinud, inimestega kohtunud, pildistanud ja väga-väga palju huvitavat kogenud.
Mind on jah raske kätte saada ;)

8:42 AM, November 28, 2009  

Post a Comment

<< Home