Thursday, February 26, 2009

Tripods

Vanurid.




Labels: , , , , , ,

6 Comments:

Blogger Sigrid said...

heh, mismõttes vanur? Zorkist on kuskil kümmekond filmi läbi jooksnud, päris poisike alles!:)

5:26 AM, February 27, 2009  
Blogger Kerly said...

Otseses ikka, sest kel aastaid palju on turjal, on ikka vanur.

Zorki ei sündinud ju 1980, eks? Niisamuti ka Kiev ilmselt mitte. Kokkuvõttes: vanurid.

Ahjaa, päris ma täna ei nillinud siis Su ukse ees ja ei piilunud läbi klaasi. Ma olen nüüd igatahes siin :) Tule homme külla :)

6:08 AM, February 27, 2009  
Blogger Sigrid said...

Nii, aega võttis, aga asja sai. Lõpuks suutsin tuvastada, mis aastal mu Zorkii sündinud on ja no mis seal ikka salata 1966. (selge vanur).
Ema mul ju 61. aasta väljalase ja see on päris rauk ka, mõni hammas on veel suus:D

Aga sa tule nilli homme uuesti, kõigi arvutuste kohaselt peaks ma oma nädalavahetusest 24h seal veetma.

10:13 AM, February 27, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Kas ma naersin, või kas ma naersin? :D
Päris heldelt juuuuuuuu!
Ma ju ütsi, et vanur :P

Homme võib nillimisega raskeks minna, sest jalad on avamise puhul tööd täis, aga eks ma tulevikus nilli edasi :)

10:55 AM, February 27, 2009  
Blogger Snowbrush said...

I like 'em, esp the bottom one.

3:36 PM, February 27, 2009  
Blogger Anette said...

minu pisikene on noorem kui 2009-1984. ja rulle pole ta ka just palju söönud. noorukene, i tell ya!

2:05 PM, February 28, 2009  

Post a Comment

<< Home