Wednesday, August 27, 2008

Peevest


Õppisin täna uue sõna ***npea.


Labels: , , , ,

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ma sain ka täna selle sõna selgeks. ise õpetasid. kuigi mu sünnipäevaks oleks ju võinud midagi ilusat ikkagi postitada...mitte seda ***npead!

11:23 AM, August 27, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Hahahaa, ma naersin laginal. Ausalt.

Aga mõtle, śampus läks peaaegu ju pudelisse tagasi ja see turtsatus oli seda väärt ;)

Ma olen Sulle igast asju postitanud ja neid tuleb Sulle veel, ära muretse.

:))

2:56 PM, August 27, 2008  
Anonymous Anonymous said...

VÄGA RÕVE SÄRK, ma oleksin ilmselt talle jalaga andnud (ja ma üldiselt ei löö inimesi)

4:33 PM, August 27, 2008  
Blogger Unknown said...

Ma oleks ka jalaga andnud ja ma poleks lasknud tal valida kohta, kuhu tahab saada....kohe munadesse!
*üks hea sõna on selle kohta m****piiks :)

4:12 AM, August 29, 2008  
Blogger Kerly said...

Kõige hullem on see, et kui ma selle foto tegin, siis ma nagu, ma ei tea mida ma mõtlesin...aga nõustun teiega. Aitäh.

2:46 PM, August 29, 2008  
Blogger mia said...

Võibolla lohutab, et niisuguse suhtumisega võib ta neid valikuid ju välja pakkuda, aga ükski täiemõistluslik teda tõsiselt ei võta ja kuivale ta jääbki. Mõni annab veel jalagagi. Paras talle.

1:51 AM, September 03, 2008  

Post a Comment

<< Home