Wednesday, January 16, 2008

Pits

Põhiboss


Labels: , , , , , , , ,

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tere.mina olen Sinu uus telefon.
palun hakka mind kasutama.
palun

4:17 PM, January 16, 2008  
Blogger Kerly said...

Tere. Sina oled minu telefoni uus klahviriba. Ma juba kasutan Sind.
Võta heaks.

5:16 PM, January 16, 2008  
Anonymous Anonymous said...

really nice blog, thank you

9:07 PM, January 17, 2008  
Blogger Jaanika said...

Kuule, see põhibossi pilt on ju mingi eriline modellikas. Pane ajakirja, reklaami: Chanel, Dior, valik on teie.

Aga hoopis sinu blogi ilusatab. Ah, ilu.

p.s.
kui vihm lõpetab selle pulli ära ja ma toast välja saan, siis laksin kah veidi pilte ;)

7:04 AM, January 18, 2008  
Blogger Kerly said...

Aitäh, aitäh ja minu veetlev kniks Sulle :)

Nii ägedalt ütlesid selle pulli kohta :) ihihiii, siin ka sadas täna pisut vihma, aga elab üle.

7:33 AM, January 18, 2008  
Blogger multimaailm said...

oiii, see kleit oli niiii ilus!

6:10 AM, January 20, 2008  

Post a Comment

<< Home