Tuesday, January 01, 2008

Head uut aastat!

Labels: , , , ,

12 Comments:

Blogger Jaanika said...

Ma olen terve õhtu kannatamatult oodanud, pärast seda sms'i. Aga ma ei saa täpselt aru. hull-hull Kerly.

Ma tegin ühe 1 jaanuari tuusa kah!

3:07 PM, January 01, 2008  
Blogger Kerly said...

Oli nii, et tüdruk, kes fotol selja taga käterätti hoiab, proovis ilusat kleiti ja ta tahtis ära võtta, ma ütlesin, et ära ikka võta, kena kleit on. Siis tuli ootamatult küünarnukk. Täiesti soovimatult.

Ooo, pühapäeval lajatame siis Su tuusa! Aitäh. Levita tuusmasteri sõna!

3:23 PM, January 01, 2008  
Blogger kadri said...

päris veri. aagh. rõve.
sa meenutad kurikuulsa hansu lugu, kes kunagi 1. jaanuari hommikustel varatundidel oma ninaluu vastu autot segi kukkus. ja kuna ta oli kuskil karupepus pidutsemas, siis pidid ta sõbrad talle läbi lume teed kaevama, et kuskile tsivilisatsiooni jõuda.
äge et sa pilti teha suutsid. ma kahtlustan et sa tegid oma selle aasta parima pildi juba ära. pinge maas.

3:35 PM, January 01, 2008  
Blogger Kerly said...

Jah päris.
No ma olin päris vagur, kui see juhtus, erinevalt Hansust vast ;)
Palusin kaamerat, hea alus oli peegli ees, kuhu panna, ega muidu poleks mässanud. Valus oli.
Ma nimetaks seda nii, et aasta algas tormiliselt, et siis saab terve aasta olema...elukaadreid täis ;)

3:52 PM, January 01, 2008  
Blogger Jaanika said...

bloody bisniss.

selleks pühapäevaks veel võibolla ei saa, sest mustvalgele pildistatud. Siis kui digipeegel näpus, siis olen rohkem aktivist :)

Ja tegelikult peame me veel ühe kohtumise ka ära tegema. Olen homme linnas.

4:24 PM, January 01, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Vabalt.
Mina ka.
Helista ja tule külla.

4:34 PM, January 01, 2008  
Blogger maria said...

väga selline ketshupise öudusfilmi pilt on. ja sina oled möistagi kaunis peakangelanna...

12:39 PM, January 02, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Hahahaaa.
Ilust on nüüd asi küll kaugel. Aga aitäh ikkagi.

12:58 PM, January 02, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Hommikune paha-olemine jättis mind koju õppima, kuid homme veedan aega TÜ raamatukogus - ehk joome tööpäeva lõpu puhul kakaod, verine kaunitar?

p.s.
su "word verificationid" on nii keerulised!

1:36 PM, January 02, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Olgu, teeme nii.
Ma võin ka ehk lõunatada Sinuga, kuigi pärast tööd kakao kõlab paremini :)

Verine kaunitar :P

Hehehee, no natuke vaeva peabki ju nägema ka ;)

1:41 PM, January 02, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Ossa tibupoja, vaene nina :D

Ei, ilus on küll, vägagi.

2:53 PM, January 02, 2008  
Anonymous Anonymous said...

:$

3:31 PM, January 02, 2008  

Post a Comment

<< Home