Tuesday, December 04, 2007

Tere, tere...

...

...kuidas Sul läheb?

Labels: , , , , , , ,

6 Comments:

Blogger Kdri said...

Sa ikka ei pääse neist saabastest. Kuidas sul läheb?

1:05 PM, December 04, 2007  
Blogger Kerly said...

Temal on kingad.
Minul läheb väga hästi.

2:48 PM, December 04, 2007  
Anonymous Anonymous said...

tead, kerly, kui ma ennast kunagi suudan kokku võtta, siis teen sulle ühe arstituusa pildi :P sama tuusa kui tõnis mägi :P

auh!

2:57 PM, December 04, 2007  
Blogger Kerly said...

Ma ütlesin naeratades: "oh issand".
Ootan ennast kõverasse ja ilmselt mingi öö ma korralikult ei maga :P

3:43 PM, December 04, 2007  
Blogger Kadri said...

Ma olen meeldivalt üllatunud, keegi on vist minu peale mõelnud. Ma mõtlsin Sinu peale ka. Kaua pole näinud.
Ma arvan, et mul pole põhjust väga vigiseda. Polaaröö väsitab küll ära, aga püüan mitte meelt heita. Vahepeal kisub kurvaks.
Täna kirjutasin 5 ja pool tundi esseed, aga valmis ei saanud.
Aga kuidas Sinul läheb?

4:49 PM, December 04, 2007  
Blogger Kerly said...

Ära ole. Ma mõtlen Sinu peale ka siis, kui Sa arvatagi ei oska.
Küll tuleb aeg ja kohtume - ega Sina ju minu juurde tule, ikka vastupidi.
Minul oli täna hommikul eriti magus uni...Mmm aga kurvaks ei tohi kippuda. Palun. Mõnedele see ei sobi üldse, üks oled Sina.
Minul läheb suurepäraselt, hakkan nüüd kanget teed jooma, äkki mõjub sütitavalt :)

1:38 AM, December 05, 2007  

Post a Comment

<< Home