Wednesday, October 24, 2007

England vol. 4


Animals

Labels: , , , ,

5 Comments:

Blogger kadri said...

appi, mis sa hanega oled teinud. ja ega orav ka kergelt pole pääsenud.

11:05 AM, October 25, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Orav oleks just kui kuhugi kahe aegruumi vahelise koridori pingile ootama pandud...Kilgore Trout oskaks sellest kindlasti midagi põnevat kirja panna ;P.

Aga muideks, tahtsin su egole ühe pika pai teha - nimelt su Londoni tänavamoe pildid on lihtsalt nii hääd! Või on viga brittides ja nende vaat, et ilmeksimatus stiilitajus? Ei, ma arvan, et ikka sina oled hää! (Oi, kus ma oskan ikka pugeda!)

Saadan sulle ühe suure mopsu kah,

Maarja

2:58 PM, October 25, 2007  
Blogger Kerly said...

Hani haneks, nali naljaks, .... kaljaks, nagu Su vend tavatseb öelda.

Maarja, Su orava aegruumi koridori kinnijäämise jutt võlus mulle suure naeratuse näole :)

Aitäh. Aga Sa ei kujuta ette, kuidas mu silmad ekslesid, et inimesi kinni püüda. Täiesti halastamatult võtsin ette oma ustava abilise Jaanikaga :)

Kuule ma poen ka Sulle varsti ;)
aga selleks peaksime kohtuma!

1:55 AM, October 26, 2007  
Blogger josejoaquin said...

Tere K.
Undubtely it's the faster squirrel in the world... I like it a lot. Also the "GIVE WAY" and "LOOK LEFT". Undubtely, you are good. Keep your hand closer to the shutter and your eye behind the lens.

6:45 AM, October 28, 2007  
Blogger Kerly said...

Hola J :) Thank you!

2:34 AM, October 29, 2007  

Post a Comment

<< Home