Thursday, September 27, 2007

Inxu's adventures vol. 23

Labels:

3 Comments:

Blogger Kdri said...

Piilur :)

11:05 AM, September 30, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Selliste voodi alt ja linade vahelt piiluvate elukate tõttu – kes minu lapselikult lihtsameelse ning tarantinolikult verise fantaasialennu kokteilina on küll üüratute hammaste ja groteskse välimusega tapamasinad, keda ma siiralt veel seniajani usun sängi vahetus läheduses elutsevat - peab preili Paalits öösiti härra Silberit õrnalt kõrvast näksama ja paluma, et teda tualetti eskorditaks – sest teadupärast pole siin ilmas kolli, kes Taavi ürgmehelikku varju nähes tagasi oma pimedasse peiduurkasse ei roomaks...

Kusjuures, sobrades oma ma-ei-oleks-tohtinud-neid-õudukaid-vaadata-fonoteegis (kuhu kuuluvad praktiliselt kõik vähekenegi õudukalaadsed filmiüllitised aga vahel ka lastefilmid ja komöödiad. Miks? Ära küsi, ma ei tea, aga vahel nad lihtsalt on verdtarretavad), tuleb mulle meelde üks lugu mingist armsast ja ülipopulaarsest nukust, kes kõiki valimatult veristas ja tappis. Niisiis hoiaksin mina sinu asemel selle suuresilmse karvakera terariistadest eemal ja silma peal! ;P

Parimat,

Maarja

3:04 AM, October 01, 2007  
Blogger Kerly said...

Kummardus Su sõnade eest. Aitäh.

Too nukk on muideks Chucky!

Minu oma on puha malbik, täna hommikul leidsin ta voodi eest ajalehtede pealt - hommikune lugemine, mis?

3:13 AM, October 01, 2007  

Post a Comment

<< Home