Thursday, August 09, 2007

A day in Pärnu

Isegi kui olla Pärnus vaid 24 h piisab sellest täiesti, et õige annus kätte saada

Kõik sai alguse Kõpust.
Soe teema, teadagi.
(Pühentatud Kadri V'le)

Kohustuslik rannavisiit

Ma ei arvanud, et end ühtäkki portselanimaalingute näituselt leian.
Sügav.

On teisigi, kes oma riietele nimesid lisavad.
Mina ei lisanud ise, aga kannan uhkusega.

Naistemaailm

Pärnu pesu on alati eriline

Suvepealinnas lähenetakse asjadele huvitavalt

Kats, see foto on nüüd täitsa Sulle,
sest mäletatavasti Sulle meeldisid mu tädi kirjad.

Tagasiteel vaatasin loojuva päikese saatel fotoajakirja,
keegi tüdruk oli selle väga ägedate toonidega foto teinud.
Jättis sügava mulje.

Labels: , , , , , , ,

2 Comments:

Blogger kadri said...

õujeee.
võtan kõik pühendatud fotod kahel käel vastu.
ja ma vist tekitan endale järgmine nädal ühe pärnu päeva, siis kui sina kiaid paned ja kaheksajalgu sööd. ajasid ikka isu peale, nii pärnu kui kaheksajalgade.
lucky bastard.

5:14 PM, August 09, 2007  
Blogger Kerly said...

Ma just mõtlesin, et kas oled üleval...comment hüppas silme ette plaks!
Ma ütleks lucky bastard, et ma Sind tunnen, mu suve põhivuuk :)
Kiai!

5:16 PM, August 09, 2007  

Post a Comment

<< Home