Monday, June 18, 2007

Season is over....or it has just now started

Elin ja Esta!
Hässsti!

Kõik meie saaga olulised punktid on täidetud:

Naeratus

Konsum

Saal

"Vannituba"

Rõivistu
(Jajah, meil siin Tartus on rõivistud)



Ja üllatusesinejad:

"Magamistuba"

Kingitus soolaleivale

Head aega Esta, tere tulemast Elin!
Aitäh teile!

P.s. Ja kas te kaks ikka teadsite, et see maika oli mul nii väärt maika, et keegi tahtis seda lausa endale, nii et ma seda kadunud asjade korvist ei leidnud.
Ei teagi, kas olla õnnetu või õnnelik :?


Labels: , , , , , , , , ,

8 Comments:

Blogger Veiko said...

Palju õnne Kerly järjekordse täiesti uskumatult hea pildi tegemise puhul. See magajate pilt on lihtsalt karm. Kerly Sinu nägu selle peal on lihtsalt meeletult hea.

2:56 AM, June 19, 2007  
Blogger Kerly said...

Aitäh.
Me püüdsime magada :P kui petame ära, siis väga hästi ;) Ja minu nägu, nendel fotodel...ehhhh.
:$

3:45 AM, June 19, 2007  
Blogger Kaarel Nurk said...

Te rokite.

P.S. Vannitoa pilt on ebaterav:(

7:56 AM, June 19, 2007  
Blogger Kerly said...

Hevi ja rokk :)
Aitäh Kaarel.

Noh, ekstra ebaterav ikkagi :P

1:12 PM, June 19, 2007  
Blogger esta said...

See soolaleivakingitus on nii hardcore, et kõik mu külalised, kes seda näinud on, on palunud selle silma alt kiiremas korras ära panna! Võimas valik selles mõttes.

Aga tänan nii sind kui Elinit meeleoluka hooaja eest ning üritan su trenninõuandeid ikka meeles pidada, sest ma ei taha Ungaris peki pähe ära söödud saada.

7:21 PM, June 19, 2007  
Blogger Kerly said...

Ekstraklass on selle nimi, Esta :)

Aitäh Sulle, Sinuga tutvumise teine lause ei unune mul iial :) Ning muideks, pead olema hoolikas, sest Ungaris ju pekk soolaga ongi ju :S

1:33 AM, June 20, 2007  
Blogger ott.vaiknemets said...

Kunn sari jah. (Ja vannitoa pilt meeldib mulle ka.)

12:29 PM, June 20, 2007  
Blogger Kerly said...

Aitäh :)

4:32 PM, June 20, 2007  

Post a Comment

<< Home