Tuesday, May 29, 2007

Estonian best DJ


Margus

Labels: , , , , , , , , ,

4 Comments:

Blogger Paul said...

Oh, mulle alguses tundus, et see on üks pilt ja et ta nägu paistab plaadikaanelt või midagi. Väga sefilt tehtud.

12:52 AM, May 30, 2007  
Blogger Unknown said...

See eelmine BW seeria meenutab natu-natu minu pilte. Ma olen harva su lehel käinud, pole eriti minu maitse olnud, teiste piltide osas.
vaata http://mybestphotoz.blogspot.com/

12:55 PM, May 30, 2007  
Blogger Paul said...

Cheers, mina jälle.

Su profiilis ei paista e-maili olevat, niiet kirjutan siia, andeks.
Oleksin rõõmus kui ühendust võtad, tahaks anne nk teemadel veidi arutada, ei ole sind ka sealsete kontaktandmete kaudu kätte saanud.

Parimat,
JP
selassie[at]gmail[punkt]com

7:00 AM, June 01, 2007  
Blogger Kerly said...

Aitäh, Paul. Kirjutan Sulle homme.
Mmm ja profiilis on e-mail täitsa olemas.

Jaak, must-valge ongi äge. Sulle tundub meeldivat.

5:13 PM, June 04, 2007  

Post a Comment

<< Home