Friday, February 16, 2007

A little less conversation



Labels: , ,

7 Comments:

Blogger Kdri said...

Annet sul jagub,tüdruk! Tunne on vabalt hoomatav,nice! Jõudu :)Kui kunagi ehk(karta on,et loota võib) Helenpoisi juures kohtume,siis teen sulle sügava kummarduse. :)

4:33 AM, February 17, 2007  
Blogger Kerly said...

Aitäh Kadri, aga ma ei nimetaks seda andeks, mulle lihtsalt meeldib pildistada.

Sinu kommentaarid on väga helded, aitäh Sulle.

Seda kummarduse asja me veel vaatame ;) ma võin punastada :$

9:41 AM, February 17, 2007  
Blogger Kdri said...

Punastamine on ok. Võin ise ka kummardades punastada,siis oleme kaks parajat :D Pildistamine on lahe kirg,mulle ka meeldib ja meeldib kui teistele meeldib.

10:11 AM, February 17, 2007  
Blogger Kerly said...

Mitte alati mmmm aga kui kummardaja punastab, siis oleks küll uhke :)

Kadri, kas Sinu pilte saaks ka kusagil näha?

12:22 PM, February 17, 2007  
Blogger Kdri said...

Mhh...minu fotode paljastuse hind on rohkem kohtumisi persoonaga,kes neid näha soovib.Ühest põgusast purjakil tutvusest jääb nats väheks :) Häbenen,suuresti :D

1:26 PM, February 17, 2007  
Blogger Kerly said...

Hahahhaa, vabandust, ma naeran. Sa oled päris osav sõnasepp, Kadri.

Aga tundub kahtlaselt väljapressimisena 8-)

Aga ma siiralt loodan, et on siis häbenemist väärt fotod ;)

1:31 PM, February 17, 2007  
Blogger Kdri said...

Haah,mul pole siin voli tegelikult midagi pressida ja meelitada...Ja ära rõhu (fotod olgu siis ka väärt...)hakkan veel rohkem häbenema :D Olgu,ma tegelikult niisama vahel fototan siin-seal,suvalisel põhjusel.Kaamera on piisavalt osav,et midagi ka välja tuleks.Kui tahad mu sõnaosavusest veel osa saada,siis kohtume aadressil kdrile@gmail.com

1:50 PM, February 17, 2007  

Post a Comment

<< Home