Monday, January 22, 2007

Mom & dad

Food is good, so is the dance

9 Comments:

Blogger kadri said...

Jesus.
ma'i saa.
su perekond ikka rokib täiega.
minu omale panete pika puuga ära.

3:57 PM, January 22, 2007  
Blogger Kerly said...

Mina armastan ka Jesust ;)
No kelle grupipildid on üle prahi...oot, me peaks ka NEID tegema :D
Aga aitäh. Jõulud ongi ilus aeg.

1:53 AM, January 23, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Superluksid pildid, eriti too tantsustseeniga!! A kas kõik on nii punane kogemata või meelega?
PS Oled oma emaga (või tema sinuga) kummastavalt ühte nägu ,)

11:39 AM, January 23, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Sul on nii armsad ja rõõmsameelsed vanemad!
Mine kohe ja kallista neid! (:

7:19 PM, January 23, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Sul on nii armsad ja rõõmsameelsed vanemad!
Mine kohe ja kallista neid! (:

7:19 PM, January 23, 2007  
Anonymous Anonymous said...

peppu! loll blogspot pani mu kommentsi 2 korda. aga noooo topelt ei kärise.. 8-) (võid ühe kahest ja selle siin ära kustutada)

7:20 PM, January 23, 2007  
Blogger Kerly said...

Punane on muideks täiesti juhuslik. Kogemata :$
Superluks, ma pean seda emale ütlema, et Sa, Esta niimoodi ütlesid :))

Aitäh-aitäh! Teen seda kindlasti :)
(kustutan pärast, ära muretse)

2:15 AM, January 24, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Muide, ma vaatasin ka seda, et sa õudselt ema nägu, aga samas viskas midagi isalt ka ;)

auh!

PS! sain täna endale kutsakalendri, no on armsad koerad :D

3:08 PM, January 24, 2007  
Blogger Kerly said...

:)

1:35 AM, January 25, 2007  

Post a Comment

<< Home