Wednesday, September 13, 2006

Club Wednesday

Here I go!

38 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Looks a bit like a model on fire. Great colours - what is it?

5:09 AM, September 14, 2006  
Blogger Kerly said...

That's cool you asked:) It is a nightclub on a very rare misty day at night.

6:21 AM, September 14, 2006  
Anonymous Anonymous said...

mis klubi see on?

12:52 PM, September 15, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ülim klubi (Y)
Teinekordki!!!

4:02 PM, September 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

At first glance I thought it was on fire. Nice shot.

12:14 AM, September 17, 2006  
Blogger Kerly said...

Silvia, see on CLub Illusion. Oleksin pidanud ikka lingi panema...aga teen seda nüüd :)

Jah, Hanna, jummala õige - teinekordki :)

Thank Jt.

2:51 AM, September 18, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Et Illukast rääkides..ma juba rääkisin Defkutiga..ja ta tuleb novembri lõpus mängima seega Hansh on kohal ;)
Ja veel..on sul Defkutist nummareid pilte?:P
Seda meest ma armastan elu lõpuni!!!

12:53 PM, October 14, 2006  
Blogger Kerly said...

Muidugi ta käib meil külas ;) ja temast ongi mul aind nummareid pilte :) Näeme!

3:33 AM, October 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ma sooviks sinult mõnda saada palun(A)

9:29 AM, October 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Kas Sa illuka lehe oled juba läbi käinud? Seal on nii mõnigi. Muidugi võin saata, kui Sind too valik ei rahulda ;)

6:08 AM, October 17, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Vaatasin neid..but I NEED MORE!!:D

10:42 AM, October 21, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ah..mis mul veel meelde tuli:D
Mõni on siiamaani mu peale pahane..siis kui mõni sisse ei saanud:D
No kammoon:S

10:43 AM, October 21, 2006  
Blogger Kerly said...

Eh, Hanna, muidugi you need more...ma pean siis otsima...püüan meeles pidada (A)

Eh, kuule, kas ta on ikka päris okei või, ise ei võta ID'd kaasa ja siis saad Sina pahandada :S

2:13 AM, October 23, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mulle öeldi umbes nii et ma olen isekas..sellepärast et mind isegi ei olnud huvitanud kas see tibi saab sisse v ei..ja et kui olevat olnud plaan kuskile minna siis minnakse sinna kuhu kõik saavad..
noo siis kirjutasin et meil oligi see plaan Illukasse minna ja enne 12t öösel..
ja siis ei olnud enam vastust.
einoh..ega ma tavaliselt ei kanna ID'sid niisama kaasas, et kui kellelgi vaja läheb siis on olemas:D
Ma ütleks selle peale, et jube vana asi..saa üle:D

1:35 PM, October 23, 2006  
Blogger Kerly said...

Õige Hanna, räägime asjadest nii nagu nad on, mitte ümber nurga. Enne 12st oleks kõik priilt pääsenud sisse. Panidki suu lukku (Y) Viska (h5) Mul kogu aeg ID kaasas ;)

4:36 AM, October 24, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ja nagu nad läksid Atti..ja sinna see tibi sai sisse..nii et milles probleem..kõik said pidu ju :S :D

Õnneks mina ei pea ka varsti enam 20. aastast mängima:D

10:33 AM, October 24, 2006  
Blogger Kerly said...

Jees, milles probleem, aga noh ta ilmselt teadis, et Illukas on parem pidu. Oh ma ei suuda ta pilku ära unustada, kui ta altkulmu mind KA vaatas sealt klubi nurga tagant :S

Hehhee :)

1:54 AM, October 25, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ma ammendan selle teema sellega, et ma ütlen "Saagu üle, vana asi..kes vana asja meelde tuletab, sel silm peast välja!!;)"

Ootan juba Illuka laksu :D:D:D:D

10:08 AM, October 25, 2006  
Blogger Kerly said...

Ja mis oleks täpsemalt novembri lõpp, noh kuna Hanna ja Illuka laks tuleb? :)

3:25 PM, October 25, 2006  
Anonymous Anonymous said...

24. november :D

varem ei ole võimalik..mu sugulasel on sünna ja maamal on sünna ja siis Soome tripp ja siis ILLUSION!!!
Noh..siis kui Defkut on:D

8:47 AM, October 26, 2006  
Blogger Kerly said...

Vai nii, teen siis kalendrisse märke H :)
Muideks kuidas on Su suhted õega? Klaaritud?

2:28 AM, October 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

No ma olen temaga ikka rääkinud..aga mitte et tsauu mis teed ja kuidas läheb ja nii..
eile ta mulle helistas..asjad vist hakkavad tasapisi korda minema..vms:D

6:29 AM, October 27, 2006  
Blogger Kerly said...

Hästi, peavadki muutuma, sest see on ikka jõle karm asi teil. Aga mudugi ole ettevaatlik, sest mine tea kui taas üks taoline torge võib tulla.

8:53 AM, October 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

No..2 nädala pärast tuleb ta meile nii et eks näis mis saama hakkab..:O:D

5:12 AM, October 28, 2006  
Blogger Kerly said...

Su sünnaks kohale?

4:12 AM, October 31, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ema sünnaks tuleb..ehk siis nüüd järgmine nv..

5:17 AM, November 02, 2006  
Blogger Kerly said...

Mnjah Su sünna oli ju ära...deem, aga mida tähendab 24. novembri juures üks H täht minu kalendris, arvasin, et Hannat :D
Igatahes Hansh be prepared.
Eile käisin Illukas, peris hea oli, inimesed olid chillid :D

5:58 AM, November 02, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nääääähhhh..ma tahan ka Illukasse!!!!!!!!!!:(:(:(:(:(
Ma pean nüüd sügavalt järgi mõtlema mis saab...:S

3:57 AM, November 04, 2006  
Blogger Kerly said...

:(
See nädal kaks setti. Päris raju.
Eile vihus ka üks Janne endine tantsutüdruk tantsida :) Uuel nädalal fotodelt näed ;)
Mõtle tõesti sügavalt järgi, või esita Defkutile soov, et ta peagi uuesti siia tuleks.

7:20 AM, November 04, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ma arvan, et see oli Triin siis eksole ;)
Ma arvan, et ma lähen Tlnasse..pidusid tuleb veel aga selliseid tantsu asju..
Kahju aga noh..:S teine kord :(

7:53 AM, November 07, 2006  
Blogger Kerly said...

Ei, üks teine tüdruk :)
Muideks, mine jah Talnasse, küll diskosid tuleb. Tõmban selle H siis maha ;)

8:01 AM, November 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Aga sa anna siis teada, millal Pärnusse ;)
Siis paampidu!!;)

7:40 AM, November 10, 2006  
Blogger Fotoring said...

Ähähääää!!! IKKA!
Ma lugesin papiniidu, mis ka iseenesest pole ju paha variant :D

7:51 AM, November 10, 2006  
Anonymous Anonymous said...

No siis paampidu papiniidus ;)

2:16 PM, November 18, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Järgmine reede kallis..järgmine reede it's the place to be ;)

3:36 PM, January 21, 2007  
Blogger Kerly said...

Ei ole võimalik, miks me alati planeerime oma käimisi ristivastu? Ma lähen Tallinnasse :(

2:04 AM, January 22, 2007  
Anonymous Anonymous said...

EI OLE NIII!!!!
Mida ma teen seal siis ilma sinuta?!
Aga laupäeval oled ikka Tartus?

8:37 AM, January 22, 2007  
Blogger Kerly said...

ON. Kahjuks.
Vaata ma siin ja seal, et sünna Tallinna linna peal, nii et lähen ära :(
A Sa mmm....ei ole mingit Sa'd tegelt :P Ühesõnaga ei vedanud välja...olen pühapäeva õhtuni Tallinnas.

8:46 AM, January 22, 2007  

Post a Comment

<< Home