Saturday, June 17, 2006

Unustamise registrid

Opening of an exhibit






9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

No mulle väga meeldib see näituse seeria. Super värvide kombinatsioon. Roosa ja oranz ja..oi oi moderne.

9:35 AM, June 18, 2006  
Blogger Kerly said...

Aitäh :) Tahtsingi hoida selle seeria punase (või ka oranzhi) ning must-valge.
Ning selliste paarisfotodena on see mu arust parim.

12:53 PM, June 18, 2006  
Blogger nausica said...

Jeshikas, Kerly, väga mõnus.Mina olen ka päris äge tantsimas kummikutega...
...Ausalt öeldes, ma ei saa aru, miks femme sellist seeriat üles ei pannud, arvestades mis crapi seal muidu leidub...
ok ok...
...ja mäletad, kuidas ükskord üks kuulus fotograaf ütles- "See, et mul kaamerat ei ole, ei tähenda et ma ei oska nupule vajutada!"

Cheers!

4:47 PM, June 18, 2006  
Blogger arstionu said...

pimik põrandal... mul ei ole sõnu.

6:31 PM, June 18, 2006  
Blogger Kerly said...

Liis, a me pidime ju eile minema seda tulemust vaatama - krt - ununes, kuigi lubasin Alanile ka. Häbi!

Nojah, femme, eh mina ei tea, ju ei olnud mõtet. Kunst ei müü ju. Müüvad kuulsad näod :)

A too ei olnud kuulus fotograaf, vaid too oli üks juuksur :)

Arstionu, seda oleks pidanud nägema - olgu pildid selle suurepärase idee tunnistajateks.

2:24 AM, June 19, 2006  
Blogger arstionu said...

mul on tõesti kahju, et sellest ilma jäin, aga ehk kunagi tuleb midagi sama lahedat... praegu on tartus navitrolla pilved taevas, hea :)

6:08 AM, June 19, 2006  
Blogger Kerly said...

Mnjah, see oli tõesti geniaalne.
Oot, ma kohe lähen vaatama neid pilvekesi.

8:46 AM, June 19, 2006  
Blogger Geo said...

Kerly,

I know nothing of Estonian language, but I stare hard at some of these comments and I get these ideas:

Super värvide kombinatsioon. = Large [?] combination.

Roosa ja oranz ja..oi oi moderne. = Red yes, orange yes..very very modern!

fotograaf ütles = photograph titles

Nojah, femme, eh mina ei tea, ju ei olnud mõtet. = Nojah, woman, [something] mine and yours, you and our [something].

Estonian is a very difficult language for me to make any sense of. What are it's roots? I swear I see some Latin influences in it but very little.

1:28 AM, July 17, 2006  
Blogger Kerly said...

Geo, you are doi8ng quite good :) Seems to me that you have started studying some Estonian :)

Super värvide kombinatsioon. = Large [?] combination = super combination of colors

Roosa ja oranz ja..oi oi moderne. = Red yes, orange yes..very very modern! - that was quite good = pink and orange and oh so modern!

fotograaf ütles = photograph titles = photographer said

Nojah, femme, eh mina ei tea, ju ei olnud mõtet. = Nojah, woman, [something] mine and yours, you and our [something]. = Well, femme (which is a portal for women http://www.femme.ee), eh, I don't know, probably there was no reason.

4:10 PM, July 17, 2006  

Post a Comment

<< Home