Sunday, February 26, 2006

Reflection games with Kadri





2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kui lumi on valge, siis kerly pildistab selle säravvalgeks, kui päike on kollane, siis kerly pildistab selle kuldseks, kui inimene on ilus, siis kerly pildistab ta muinasjutuliselt kauniks, kui elu on täis nalja naeru ja pisaraid, siis kerly pildistab, nii, et järele jääb ainult nali ja naer...

maarja

p.s ma ikka pikisilmi ootan seda esiknäitust, kus šampuseklaasiga ringi jalutada ja noort intellektuaali mängida!

10:26 AM, February 26, 2006  
Blogger Kerly said...

Kallis Maarja, minu suurimad tänud Sulle nii heldete kiidusõnade eest. Sain meeldiva annuse indu juurde, et veel paremini pilti teha :)
Kasutan Su kommentaari kunagi oma teise isiknäituse puhul kindlasti ära kui väga maalilise kiituse minu aadressil.
Muideks mu esiknäitust saad vaadata siin: http://www.zone.ee/tiitlita
Sis ma olle viil nuur ja rohelline :P

11:51 AM, February 26, 2006  

Post a Comment

<< Home