Monday, August 22, 2005

Signs of fall...summer is gone

7 Comments:

Blogger Cygenia said...

Les feuilles mortes ... old times, good times ... maataevas ... aga ikka nii sinine ... ehk sügavamgi veel, kui see seal üleva. Sügis on mu lemmik ... elada sügiseni ... jah, alustuseks poleks seegi paha!

11:01 AM, May 09, 2009  
Blogger Cygenia said...

Pulbitseva, püsimatu ja mööduva igapäeva all asuvad netisügavustes unustatud kohad, pildid, kirjad … vaid harva võib mõni juhuslik netirobit sealt läbi vuhiseda, heita kiirpilgu neile vanadele asjadele (“Ei midagi uut!”) ja edasi tormata. Neis unustatud paigus elavad kummalised olevused, hämarate paikade asukad, kelle tõelist kodu ei tea keegi … irreaalsed olendid, kelle pärisnimed on tuntud vaid vaid keeltes, mida kunagi olemaski pole olnud. Mida ütled neile Sina, kelle kunagine pilt on nüüd neile kodu andnud, kui siia juhtud? Mis on Su silmis? Üllatus? Kohkumine? Rõõm? Või vaatab see pilk neist läbi midagi nägemata?

1:29 PM, May 11, 2009  
Blogger Kerly said...

See foto näikse Sulle väga meeldivat :)

Ilusad mõtted.

2:13 AM, May 12, 2009  
Blogger Cygenia said...

Oi! Sa leidsid mu üles! Ma olen õnnelik ... :)
Klingsori viimane suvi. Hermann Hesse. Oled lugenud? Ehkki ma pole veendunud, et see Sinu maitse oleks ...

12:45 AM, May 18, 2009  
Blogger Kerly said...

Ma olen kotkasilm ;)
Ei ole lugenud, aga pealkiri ja autor tunduvad ahvatlevad. Võtan ette siis, kui üks teatav raamat läbi saab ;)

2:33 AM, May 22, 2009  
Blogger Cygenia said...

... luige kaela otsas ... aga see selleks. Hoopiski - lased tal jala ukse vahele panna ja tema ... aga ilus oleks siiski küsida: kas ma tohin siia tasapisi hakata kokku vedama asju, mis mulle meeldivad? Ega suuri ju niikuinii ei saa siia tuua, näiteks pilte (ja ega mul neid ju polegi ja Sinu omade kõrval poleks nad niikuinii miskit) ... aga midagi piśikest - sõnu, linke ja kõike, mida nende vahele mahub peita ... Kas?

7:33 AM, May 22, 2009  
Blogger Kerly said...

Hehehee :)
Minu arust see juba toimubki ju :)

7:46 AM, May 22, 2009  

Post a Comment

<< Home