Monday, May 14, 2007

Anyway the main thing is

Cook

Dish

Labels: , , , , , ,

6 Comments:

Blogger Kdri said...

Calm...seda just ja samas väga palju kõike muud. Rohkelt emotsioone tekitav kooslus. Lummav.

7:50 PM, May 14, 2007  
Blogger Kerly said...

Need sildid on mu enda järgi pandud, vaataja ei pruugigi neid nii mõista, nagu teen seda mina.
Kui Sa vaid teaks kui lummavad need kaks pilti koos tegelikult on, aga et seda mõista, siis peaks mina olema :P

3:22 AM, May 15, 2007  
Blogger Kdri said...

Tead, need kaks pilti on selliselt ka minu jaoks meeletult lummavad. Jäin seda pikalt kohe vaatama, suu oli vett täis...Nii palju tahaks öelda. Ausalt, otse lagipähe, nii hea!

8:40 AM, May 15, 2007  
Blogger maria said...

see pilt on väga tartu. tahaks tatraputru...

2:21 AM, May 16, 2007  
Anonymous Anonymous said...

kle isegi hapukoor on ju sama mis mintsas:) Aga ole kallis ja saada mulle sellest õhtust mõni mälestus kaaa:D Näiteks see kus ilge ports naisi peal oli:)

2:50 PM, May 16, 2007  
Blogger Kerly said...

No just :) Tatrapuder on mu lemmik.
Olen muidugi kallis, aga mul on meeletu tempo hetkel, et pole aega kõigi fotodega tegeleda, aga ehk pühapäeval.

6:52 AM, May 17, 2007  

Post a Comment

<< Home